jeps, tanne paastiin sittenkin :D

ja kovasti on erilaista kun mikaan mita oon ennen kokenu... ilmasto on kuuma ja kostea eika oo ilmastointia eika oo ees vessaa joka vedetaan vaan sinne vaan kaadetaan vetta...mielenkiintoista :)

 

ruoka on onneksi edelleenkin hyvaa ja ihmiset on mukavia, vaikka taalla ne kattoo vahan enemman hassusti kun singaporessa, jun ollaan niin lansimaalaisia, ja ne nauraa peraan :)

asutaan yhden perheen talossa jossa kolme kerrosta, niilla on kaksi lasta ja ne on mahottomia...tosi sulosia mutta melkosia kakaroita valilla :D

 

ollaan oltu jo vaikka minkalaisessa kyydissa, moottoripyoralla, taksilla, semosella mini-bussin nakosella kulkuneuvolla, joka vaikutti tosi 'hauraalta' ja semmosella komipyorasella mopolla jossa on katto :)

taa on mahottoman iso paikka...ja kamalasti ihmisia ja kamalasti liikennetta...ja liikenne se vasta on hurja, jos ootte kayny roomassa niin taa on suunnilleen samanlaista :) ei kukaan noudata esim. kaistaviivoja...

 

ihan mukiavasti on menny, ekan yon jalkeen oon jo taynna hyttysen puremia, mutta ei hataa, taa ei oo malaria aluetta :) ja onneks oon suomalaisena tottunu puremiin...mutenkin vahan vaikea tottua nukkumaan tassa helteessa...

 

etta olkaa vaan ilosia siita etta siella kotona viilenee, mulla ainakin on sit akylmyytta ikava..kun on kylma niin voi aina laittaa lisaa vaatteita, taalla ei auta muuta kun hikoilla...

mun oitaa ostaa kirkkokengat ja paita, kun ne on ilmeisesti aika tarkkoja siita minka nakosena sinne mennaan..

 

terkkuja!!!!

-Reeta-